Jag hade gärna velat flytta redan igår

På tisdag åker jag till Oslo igen för att göra lite viktiga saker och lämna lite cv:n och även kolla in våran lya. Tänker knäppa massa bilder så att dom kan komma upp här sen så ni for se vart jag ska flytta. 
Får även träffa fredrik i en kort visit och det tackar man ju inte nej till. Lite kramar och lite pussar en vardag för mig blir guld värd. Dock så blir det så att jag åker hem på onsdagen så blir bara en nattsövernattning. 
Det trevliga är att även en av tjejerna jag ska bo med också kommer finnas på plats så att man får träffa henne. 
Men kommer väl bli iallafall bli några resor till minst till Oslo för att träffa Fredrik och sen om det blir några intervjuer innan jag verkligen flyttar den 1:a december. 

Så spännande och så kul detta äventyr ska bli och jag hoppas ni kommer vilja följa mig här och se vad som händer och sker. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0