Min födelsedag


Skulle väl säga att min födelsedag firades på lördagen, jag och Lovisa började med en brakfrukost, pannkakor som är vår tradition på lördagar. Sen bytte vi om till lite kläder och tog en sväng till Karl Johan och gick runt där och jul myste. 

Kvällen bjöd på pizza på peppes pizza med Fredrik, Markus och Andreas, efter det spelade vi lite bowling och efter det hamnade vi upp på lite barer tillsammans med Anette också. Den sista bjöd på både biljard, dart och schack super mysigt. Hamnade i sängen någon gång bort om 3 tillsammans med min prins på min födelsedag alldeles perfekt. 

Så går dagen var vara bara en helt lugn och mysig dag, kom hem till lägenheten och fick ett glas vin av mina sambos. Sen gjorde vi tacos tillsammans och kollade äckliga skräckfilmer. Alldeles perfekt. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0