Serie i all ära

Vill dela med mig av dom 4 bästa serierna jag har tittat på,

Kan väl ärligt säga att greys är min alldra favorit eftersom jag vill vara med där och rädda liv hela tiden och allt är bara bäst,

Tvåan eller nej delad två går till One Tree Hill och Prison Break båda två fantastiska serie. Många tårar och många skratt.

Även criminal minds för att alla måste ha en bra kriminal serie som man alltid kan titta på i spänning.

Så här har ni fyra fantastiska tips som jag hoppas ni råder att titta på om ni inte redan gjort det. Själv ska jag ta tag i pll. Några mer förslag? Något man måste se?



Kommentarer
Anonym

fin blogg

2013-03-15 @ 13:16:28
URL: http://sandblom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0