Påsklov för sista gången

Ja men då har man gått på sitt sista påsklov, lite sorgligt kanske men nu vill man bara att skolan ska vara slut så man kan få lägga sig lite på lat sidan visserligen så ska man jobba hela sommaren.

Kom hem och såg att det låg ett paket på bänken åt mig från fastrarna, jag kommer nog aldrig växa i deras ögon. Men det är kul och dom är så snälla.

Har precis avnjutit sushi med mamma och syster och väntar på att maten ska smälta så jag kan frossa i mig chips och dipp.

Blir nog att slänga sig i bädden sen och kolla på prison break igen för det är ju så bra. Packas ska också göras för i morgon åker vi till Karlstad. Ska bli super duper mysigt och vänta in dom fem dagarna som är kvar till kryssningen. Hej hopp gummi snopp



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0