Idag är det kallt ute

Mös i mormors säng till klockan var 8:30 då var det dax att kliva upp och ära frukost och sen åka med bussen till skolan.
Med glädje eller inte glädje i rösten kan jag berätta att jag åter igen har tappat mitt busskort, fråga i det hela är hur jag lyckas?

Nu har jag precis haft teckenspråk och inväntar sjukvården med muntlig redovisning på schemat, fråga någon som hatar muntlig redovisning så mycket som jag gör, hemskt.

Vill bara hem och gos ner mig under filten och oth. Sen är det fezt också är ledig tis ons och fre denna vecka så tekniskt sett har jag bara torsdag kvar! Men den hurrar vi inte för, för där väntar ett prov. Hej och hå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0