En söndag som denna

Igår var det en fin dag. Jag köpte lite smycken och lite gottis till mellon. Åh både Anton och Robin gick vidare så var väldigt nöjd. Nu väntas bara finalen nästa lördag.

Idag är det dans på folkan, ska dit vid 14 och bre mackor, så nu på morgonsidan är det bara lite tv mys med Vasaloppet och nagelfix som gäller.

Inatt bilar jag och pappa hem till Sörmland, för att påbörja ny skolvecka med två äckliga prov efter en underbar studentfest. Angående den så har jag en alldeles för liten dräkt och vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt, hoppas alla är så fulla att dom inte bryr sig.

Hoppas ni får en fin dag, förresten är det kanske fint nästa vecka då Marcus kommer hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0