En fin och solig dag

Köpt en klänning idag till kryssningen är så jävla ÖVERTAGGAD så det finns faktiskt inte på världskartan. Bild på den får ni inte förren krysset är, sen kanske jag hinner ändra mig visserligen men bild på den får ni se senare. Köpte även naglar och nagellack som jag också ska ha dom, fan så fina vi alla kommer bli, ska även se om mitt blonda hår har någon effekt.

Vi hade ju också brandmansövnigen idag där vi var markörer, jag spelade medvetslös men svarade på smärta och självklart fick jag en kvinnlig brandman som tog hand om mig så ingen snygging för min del, ack så synd. Hon klippte också sönder min tröja, så ersättning på den.

För all del är jag nu hemma hos Linn med två chipspåsar rikare, en var som vi ska mumsa på framför tv och bara gosa hela kvällen.
Imorgon är det studie besök på dialysen och sen försvinner vi till blåkulla.

Peace out!

Sen så ska Linn leka lite med mitt hår för att kolla lite inför kryssningen vi är så taggade.

Mumsa på godis som jag köpt och kolla lite tv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0