Bingolotto

Kollar lite repris på 112 på liv och död hemma hos mormor. Har gosat ner mig i en alldeles för stor t-shirt som jag alltid har på mig när jag är här. Väntar på att Bingolotto ska börja om ungefär en timme och efter det är mästarnas mästare och på det blir det Johan Falk till lite gott kvällsfika. Sen kommer jag somna gott och vakna upp till en ny vecka i morgon.

Allt känns väldigt bra nu. Beslutade även idag att inte göra svenska b detta år, kommer alltså inte göra prövning utan kommer göra svenska b på KOMVUX. Jag känner verkligen att jag inte kommer ha orken eller viljan till detta och då känner jag att det inte är någon idé. Och det finns ju faktiskt inga omöjligheter utan bara möjligheter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0