All new

Så fort jag går förbi en spegel eller ett fönster eller något där jag kan se mig själv så undrar jag vem fan det är, med dom orden kan det väl inte beskrivas mer hur ovan jag känner mig i mina fjun på huvudet??
Men men jag vänjer mig och lika så min omgivning eller iallafall försöker, Linn gjorde ett tappert försök idag i matsalen, då hon inte hittade mig och jag med min ljuva stämma skrek "HÄR MEN HALLÅ HÄR" så tittade hon så fint på mig men regarede inte det minsta, tills hon började as flabba och sa att hon glömt bort att jag är blond. 
Så frammåt kanske det inte riktigt går? Eller jo kanske lite?
 
Nu ska jag äta lite mellis, för ikväll bjuds det bara på våfflor, eller bara och bara är det väl inte men det är ju ingen vidare middag. 
 
Veckans planer är väl lugna, i morgon PA arbete, och hjärt rehab med mamma.
Onsdag, härliga branbandsövning och va statist.
Torsdag, studiebesök på dialysen i nyköping och sen LOV.
Fredag ska jag till Karlstad och mot systeryster över helgen. 
Sen är det snart kryssning!!!! GOSH så bra!
 
Hoppas ni har en bra måndag!
Bilden gör det så orättvist ska ni veta!


Kommentarer
Joakim Lager

Snyggt det blev!

2013-03-25 @ 17:32:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0