WORK HARD PLAY HARD

Ellinor ja hon jobbar hela midsommar så inget skoj för henne inte, blir skoj för mig när lönen kommer helt enkelt eftersom att det är dubbel upp både idag och i morgon.

Idag har jag jobbat ett 13-21:30 pass som man bara vill spy på och i morgon blir det ett 7-16:30 pass som man också vill spy på, lika så söndag som måndag men ack på måndagen har jag tur att få avsluta dagen 2 timmar tidigare (!)

Sen en dags ledighet för att sen kötta, onsdag torsdag och fredag och sen faktiskt få ledigt och dra till mitt älskade götet med min älskade extra familj. Men ungefär så kommer hela min sommar se ut, på sin höjd med ledigheter är det alltså 2 dagar max i sträck.

Så därför ska jag nu klubba huvudet på kudden och försöka sova. Kan ju behöva några timmar sömn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0