NÄRA DÖDEN UPPLEVELSE

Då var racet gjort igår och det kan nog vara en av de roligaste sakerna jag någonsin gjort bortsett från, dom ägg man fick kastade på sig och den vidriga människan som skapades till världen för att kasta kobajs i ansiktet på mig så att jag låg och kräktes på flotten och den delen av racet när vi hamnade under vår flotte i strömmen, aldrig haft en sådan panik då jag verkligen trodde att jag hade nått mina sista sekunder i livet.
Mongo själva nere på bilden kan ni ju se oss med både hjälm, flyyväst och teamtröjor.

Till kvällen vart det då dags för den 2:a festen av 5 så nu är det tre kvar! Så taggad!
Festen var riktigt skum, bokstavligen talat, då det var skumparty. Dansa till fötterna krympt till russin av allt skum, sedan blev det kalabalik men jag, Tessan och Johanna träffa då jordens underbaraste person, ingen aning vad han hette men han var bara för bra, en riktig gay.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0