DET ÄR ÖVER NU

En studentvecka, 9 dagar och 5 fester, en bal på slottet och sen är allt slut. När jag skriver detta får jag nästan tårar i ögonen. Gråta det har jag redan gjort, fler gånger en min fingrar kan räkna dessutom, med tår inklusive. När dom lägger upp filmen som sammanfattar hela veckan så brister det verkligen för mig. Det är nu jag inser att allt verkligen är över. Det är nu jag inte har någon skola kvar att gå i. Den 26 augusti kommer jag inte ha något att gå till eller hur man ska förklara. På båda sätten är det här det bästa som hänt man vill ju bara ta studenten när man går i skolan men nu känner jag verkligen paniken, blandat med ett glädje rus att jag verkligen nu kan börja mitt liv. Eller ja efter sommaren i allafall när jag jobbat klart och sliitit häcken av mig. Men det är ju verkligen så det är, när sommaren är förbi det är då jag ska bestämma mig vad jag ska göra vart jag ska ta vägen osv.
Jag vet ju exakt vart jag vill och hur jag vill ha det men vet bara inte riktigt hur jag ska ta mig dit. 
 
Här är iallafall min student och bal
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0