Lysande frånvaro

Haft så fullt att göra att min tid och energi inte har orkats att hamnat här.
För så fort solen lyst på vår himmel har jag legat ute och pressat insmord i olja och har jag inte gjort det så har jag varit på jobbet, fy skam den som ger sig. Så fort vi får lön ska vi kolla upp biljetter till thailand för att sen boka dom. 
Sen är det dags för mig att bestämma vad jag ska göra, blev erbjuden att flytta till Karlstad i höst och man är ju lagom sugen. 
Mer om sådant när jag själv vet.
 
Vad har hänt på en vecka?
Sol, stranden och umgåtts med familjen.
Igår köpte jag en ny dator så man kan ju hoppas att jag blir bättre på att uppdatera.
Det får vi också se.
 
Nu ska jag ned till stan och handla och sen åka och jobba andra passet för idag 16-21.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0