Jobb, sol och bakning

Idag har tant Ellinor jobbat en kort tur, 7-13 så när jag slutade blev jag upphämtad av mor, syster och Pontus.

Då åkte vi med ekipaget till stranden där ungefär resterade av alla andra ocklebor också befann sig, nästan som en hel sälkoloni. Det var lite för kallt i vattnet för att säga att jag njöt när jag doppade kroppen när man nästan kreverade för att det var så varmt.

Avnjöt grillad korv tillsammans med vårt sällskap som löd Annette. Åkte hem vid 17 ungefär och stannade till på affären och köpte ingredienser till småkakorna som jag och Pontus nydligen bakade till morgonens strandfärd. Det blev kolakakor och drömmar.

Och nu ska maten göras färdig för att sen inta soffläge hela kvälla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0