Göteborg

I lördags morgon så åkte vi med husvagnen från lilla soliga Oxelösund till regniga Göteborg för en minisemester.

Lördagen bestod av bilfärd där vi var framme på campingen 13 för att sen checka in och sen bli dyngsura och vänta ut regnet för att sen slå upp ett förtält. Kvällen vart alldeles bra då vi åt god mat och drack gott.

Liseberg var ju obligatoriskt så hela söndagen bestod av ett farande hit och dit och upp och ner i livsfarliga karuseller.

Och på måndagen var det dax att fara hem men inte förren 23:20 på kvällen för att vara hemma i Nyköping 04:55 på tisdagen. Så då hade vi självklart en heldag med shopping framför oss. Det blev både nya skor och byxor för min del och två fina toppar som jag kan slänga upp här senare.

Men väl till kvällen så slog vi upp grillen och grillade gott och sedan så begav vi oss till swebus 830 med förhoppningen att jag skulle kunna somna för att jag skulle jobba kl 7 när vi kom hem i går morse. Sova det kan man väl inte påstå att jag har gjort med det kan vi säga att jag gjort i natt.

Just nu befinner jag mig i en soffa i Karlstad dit vi for igår för att hämta hem Pontus i en vecka. Så strax ska vi pta frukost för att sen åka hemåt igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0