STUDENTKRYSSNING

Okej nu var jag samlat mig.. Är deprimerad och vilsen, vill tillbaka till andra april och hela natten på båten.
Tycker nästan på allvar att alla studenter måste åka på en studentkryssning eller det borde va en lag på de.

Jag gjorde väl typ detta på kryssningen:
1. Leta efter hytt 5707
2. Leta efter mina kära kompisar som jag kanske umgicks med 8 timmar av 24.
3. SÖP och inte sov det minsta lilla.

Man träffa så sjukt mycket nya och trevliga människor! Man skrattade tills magen värkte och man dansade tills man inte kände fötterna under sig själv. Man söp i 24 timmar. Man strulade osv ni vet det är helt mirakulöst.

TA MIG TILLBAKA DÅ DAAA

men sagt som gjort länge leve student 2013bbb



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0