Gud vad dålig jag är

Latheten har tagit över dom sista dagarna av mitt allra sista lov.
Därför jag inte uppdaterat här ett dugg. Ny har jag precis parkerat arslet i soffan och inväntar i daglig söndags ordning Bingolotto med mormor. Mumsar på lite färsk ananas och sneglar på mitt teckenspråks papper som ska redovisas i morgon.

Livet är väl ändå rätt fint, kan ju bara säga att det äger att vara student och vill bara inte att det ska ta slut. Vi taggar väl till BEPPE nu.

Angående student och allt det där skrev jag igår högskoleprovet (varför nämner jag ens det, inte värt att talas om ens).
Den dagen tog absolut platsen som en av dom värsta. Inge mer talat om det.

Peace out i min mysiga outfit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0